Badania opublikowane przez FCA szacują, że 2,3 miliona dorosłych posiada obecnie kryptoaktywa (wzrost z 1,9 miliona w zeszłym roku). Większość dorosłych wie z reguły czym jest kryptowaluta. Odsetek ten wzrósł na przestrzeni ostatniego roku z 73% do 78% osób badanych. Badania konsumenckie pokazują, że wraz z upowszechnianiem się posiadania kryptowalut zmieniło się podejście do nich. 38% użytkowników kryptowalut uważa je za hazard (spadek z 47% w zeszłym roku), podczas gdy coraz więcej osób postrzega je jako uzupełnienie lub alternatywę dla inwestycji głównego nurtu. Natomiast poziom ogólnego zrozumienia kryptowalut spada. Niektóre osoby słysząc pojęcie kryptowaluty mogą nie w pełni rozumieć jej zamysł. Jedynie 71% badanych poprawnie zidentyfikowało definicję kryptowaluty z listy stwierdzeń. Czytaj dalej
Niepewność gospodarcza wywołała burzę powiązanych ze sobą ryzyk opisanych w zeszłorocznym opracowaniu „Risk in Focus” w nowych kierunkach w roku 2023. Organizacje zmagają się obecnie…
Pobierz Whitepaper